Kracht Den Haag > Contact

Contact

Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 9.00 – 13.00 uur

Kracht is actief in de gebieden Kust en Escamp. Heb je een vraag over onze organisatie? Neem contact met ons op door onderstaand contactformulier in te vullen. Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9.00 – 13.00 uur via 088 298 7707.

Wachttijd langer dan normaal

De wachttijd aan de telefoon nu gemiddeld 3 tot 4 minuten. Ook voor spoed. Dit vanwege de opstart van een nieuwe organisatie, overgenomen wachtlijsten en personeelsopbouw. Bel je voor informatie over je aanmelding? Of over jouw status op de wachtlijst? Dan willen we vragen om niet te bellen, dan kunnen we iedereen sneller van dienst zijn. Bedankt voor je geduld en begrip! We werken met man en macht eraan om meer collega’s aan te trekken. En je zo snel mogelijk te helpen.

Spoed?

Heb je een spoedvraag die niet kan wachten tot de volgende ochtend? Daarvoor zijn wij tot 17.00 uur bereikbaar op hetzelfde nummer: 088 2987707. Houd rekening met een langere wachttijd!  Ook hier is de wachttijd 3 tot 4 minuten. Daarbuiten en in het weekend, kun je bij een crisis terecht bij het crisisinterventieteam Haaglanden van Jeugdbescherming West: 070 3450506. Of je belt bij acuut levensgevaar: 112.

Vragen over Werken bij Kracht?

Heb je een vraag over het werken bij Kracht of wil je meer informatie over een van onze vacatures? Neem dan rechtstreeks contact op met onze recruiter Justin Kluin, via 06 24 25 35 73.

Neem contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waar zijn wij actief?

Twee gebieden, verschillende wijken

Vanaf 1 januari 2024 werkt de jeugdhulp in Den Haag anders. Het doel: beter, sneller en gerichter ondersteuning bieden binnen de eigen wijk. Om snel die juiste hulp te bieden, is Den Haag verdeeld in vier gebieden. De twee gebieden waar Kracht actief is, zijn: Escamp en Kust (Scheveningen, Segbroek en Loosduinen). De andere twee gebieden vallen onder de organisatie rondomJou.

Bekijk onze locaties

Klacht of compliment?

We verbeteren graag
Onze medewerkers doen elke dag hun best om jou te helpen. We willen onze hulp steeds beter maken. Heb je een compliment? Vertel het vooral aan de Krachtteammedewerker of jouw contactpersoon bij Kracht.

Een klacht of compliment indienen?

“Wij zijn blij dat we nu één vaste contactpersoon hebben bij Kracht. Dat werkt snel, zo hebben we gemerkt. Deze contactpersoon kon ons direct helpen. We voelden ook dat hij echt betrokken was. We zijn geen nummer voor hem.”

Vader van een puber van 16